Menu
EUR

Klantenservice

Find your answer quickly and easily on our customer service page.
Adres
Hobbemastraat 192 2526JT Den Haag Nederland
Live chat
Mon / sun 09:00 - 17:00

Neem contact op

Contactgegevens

KVK nummer: 83469303
btw-nummer: NL862886144B01
FavoriStore Den Haag Hobbemastraat 192
2526JT Den Haag
Nederland

Veelgestelde vragen

Verzending en Levering
Wat zijn de verzendkosten?
  • Nederland: Verzendkosten €6,95. Gratis verzending vanaf €50,-.
  • België: Verzendkosten €9,95. Gratis verzending vanaf €100,-.
  • Duitsland: Verzendkosten €9,95. Gratis verzending vanaf €100,-.
  • Frankrijk: Verzendkosten €14,95. Gratis verzending vanaf €120,-.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Bestellingen binnen Nederland worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen geleverd. Voor internationale bestellingen kan de levertijd variëren van 3 tot 7 werkdagen.

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code waarmee je je pakket kunt volgen.

Bestellingen en Betalingen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om een bestelling te plaatsen, selecteer je de gewenste producten, voeg je deze toe aan je winkelwagen, en volg je de stappen om af te rekenen. Je kunt betalen via o.a. iDeal, creditcard, Klarna en nog meer.

 

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

We accepteren de volgende betaalmethoden: iDEAL, PayPal, creditcard (Visa, MasterCard), Klarna, Bancontact

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Het is mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Retour en Ruilen
Wat zijn de retourvoorwaarden?

Producten kunnen worden geretourneerd binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, mits ze ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zijn. Kledingstukken moeten voorzien zijn van alle originele labels en kaartjes.

Hoe verloopt de retourprocedure?

Voordat je een product retourneert, neem je contact op met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld hierbij je ordernummer en de reden van retourneren. Na goedkeuring kun je het product retourneren naar het opgegeven adres. Zorg ervoor dat het product veilig verpakt is om schade tijdens het transport te voorkomen.

Zijn er kosten bij het retourneren?

De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant, inclusief verzendkosten en eventuele douanekosten. We raden aan om gebruik te maken van een traceerbare verzendmethode, aangezien wij niet verantwoordelijk zijn voor zoekgeraakte retourzendingen.

Klantenservice
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] of via chat functie op onze website. We zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 tot 17:00 uur.

 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »